Terug verhuizing Belastingdienst Sint Eustatius
Op maandag 18 januari verhuist het kantoor van de Belastingdienst op Sint Eustatius terug naar H.M. Queen Beatrixstreet. De verbouwing van het huidige kantoor is gereed.
Vanaf maandag 18 januari kunnen klanten, van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 13.00 uur, bij het gebouw aan de H.M. Queen Beatrixstreet, alleen op afspraak terecht.
Een afspraak kan telefonisch gemaakt worden via tel. 318 3325 of 318 3326.
Er mogen maximaal 2 personen per keer naar binnen en een mondkapje is verplicht.
Voor het fysiek inleveren van stukken kunt u deze ook deponeren in de brievenbus.
Om klanten nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn, blijft de Belastingdienst ook bereikbaar via: Balie@belastingdienst-cn.nl
Op dit e-mailadres kan men terecht met alle vragen waarmee men anders bij de balie van de Belastingdienst langs zou gaan, zoals:
- Vragen over alle aangiftes en aangiftegedrag
- Aanvragen, zoals: DIGID, Crib-nummer, Inkomensverklaringen, verklaringen Rechtsbijstand, betalingsregeling, en uitstel van betaling;
- Wijzigingen, zoals: doorgeven van wijziging van bankrekeningnummer en/of adreswijziging;
- Alle douanevragen;
Het e-mail adres helpdesk@belastingdienst-cn.nl blijft ook beschikbaar, voor ICT en online vraagstukken voor alle drie de eilanden. Stukken kunnen ook gerust tijdens en na de openingstijden worden gedeponeerd in de brievenbus naast de hoofdingang van het kantoor van de Belastingdienst op Sint Eustatius.